Tahun Nie Raya Kt Umah Mentua..

salamm 1 malaysiaaaaaaa...hehee ;p.. arini dh msuk 13hr kta sume b'pose kn..alahai jap jek ms berlalu..pejam celik tup2 dh nk raya lak..sbut psal raya,thn ni turn aku ry kt umah mak mntua lak...huhu..biaselh klu dh kwin kna ikut turn bab2 blk raya nih..hehe..tp aku xkisah..lgpn ptg raya p'tama nti aku blk kg gak..sib baik kg aku xjauh..hihihi.. pas2 awal2 aku dh apply cti kt bos aku..wallaaa..suka ati aku jek mntak cuti lelama...bos aku pn ikut jek ckp aku...hahahaha..best kan?kan?kan??bos korg cm bos aku x??hahahaha...jgn jeles ek..kihkihkih..
pas2 lpas raya my hubby lak msuk akademi jpj...lama weyyy..3bulan tuuuuu!!uwaaaaaaaaaaa!!
tggal lh aku kesorangan...(huhukk cedih akak dek non!!)tettttttttttt!!tu cite pas raya...
ni cite sblm raya ar..adoiii jgn cite cedih2 lh ieda...hepy2 dlu nk raya nihh..huh!!
okey2..kta minommmm dluuuuuuu...chow chin chowwwwwwwww!!

aikk...tgk jek??like n follow lah skali ;)

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...