my luvly father xsehat... ;((((

sayunye ati bla abah yg disygi ttiba disahkan mngidap kanser usus thap ke3...mula2 abah just skit prut cirit birit jek..g klinik tp klinik suh g spital sbb usus abh dh bgkak...bla smpai hspital Tampin, dktr tolak lak ke Hsptl Bsar S'ban..ms abah dibw naek ke dlm ambulans aku dpt tgk abah mngerang s'olah2 xdpt b'nfas..ati aku sgguh sayu tgk k'daan abah..smpai Hsptl S'ban dktr cek ckp usus abah mkin m'bgkak..bla dktr scan tgk2 ada ketulan hitam dktr sah kn kanser..luluh ati aku bla dktr kata t'pksa buang usus bsar abah..kami adik bradik t'pksa stuju utk kbaikan abah..abah dibedah hr khamis 22/9 kul 10 pg..
kul 5 kami dpt mlawat abah skejap je kt wad ICU..ms tgk abah yg msih blm sdar air mata aku laju jek kuar dr mata nih..xsggup tgk k'daan abah cm2..yelah 3hr sblm nye aku br je jmpe abah..abah sehat lgik..ms nk blk mlaka abah siap bkal kan aku tempoyak ngan cili api..tp skrg ttbe abah t'lantar je atas katil..t'lalu sdihhhh... ;(((( skrg nih abah msih lgik di Hsptl S'ban sbb abah byk mengalami kompilasi ksihatan..dan td skali lg abah di operate di bhgn leher utk mmudahkn abah b'nfas...Ya Allah sungguh berat dugaan Mu Ya Allah..sekiranye ini adalah ujian dr Mu Ya Allah aku b'mohon agar Kau ringankan beban yang di tanggung oleh bapaku ini Ya Allah...dan Kau ampunkan lah dosa-dosa bapaku selama ini.. Amin Ya Rabbalallamin...

aikk...tgk jek??like n follow lah skali ;)

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...