sangat sedih dan beratnya hati... ;((((






hiii...korang dah tengok gambar kat atas nih??cantik tak?cantik kan?emmm sebenarnya nilah rumah sewa aku kat melaka..rumah yang sangat-sangat selesa dan sangat-sangatlah memuaskan hati...rumah besar,sewa rumah yang murah,tuan rumah baik hati n sumelah...tapi tulah aku dah tak duduk umah ni dah..aku dah berhijrah ke bukit kemuning shah alam..sebaknya rasa hati nak tinggalkan rumah ni..3tahun aku dan my hubby menyewa tak ada 1 masalah pun yang timbul..sumenye perfect..tersangatlah sedih..best sangat rumah ni..mungkin lepas nih aku tak akan jumpa rumah yang sebaik ini..bayangkan rumah flat kat shah alam nih pun rm400-500 sebulan..puas aku n my hubby merayau cari rumah sewa single story..akhirnya kami jumpa jugak..rumah yang bakal kami sewa nih agak kecik dari umah sewa dimelaka..harga sewa jangan cakaplah..2kali ganda beb..nak tak nak aku terpaksa terima..kadang-kadang aku terfikir mungkin disebabkan sewa rumah yang mahal ramai orang-orang kita jadi kelompok gelandangan..tido dikaki lima,bawah jejantas dan mana tempat-tempat yang boleh mereka tido..kesian kan?yelah..keje pun gaji baru bape..kos sara hidup kat sini sangat tinggi..pastu sewa bilik or umah pun mahal..mana tak ramainye kelompok gelandangan nih...tapi aku bersyukur gak sebab masih mampu nak menyewa rumah kat sini walaupun sewanya agaknya emmm...paham2 jelah ekk..apa-apa pun aku percaya mungkin rezeki kami takde nak dok kat umah sewa melaka ni kan..takpelah..lagipun my hubby dah bercadang 1 hari nanti kami akan beli gak rumah kat melaka..sebab pe..rumah-rumah kat melaka sangatlah puas ati...hahaha.. just menunggu pengesahan jawatan my hubby..nanti bila dah kompom jawatannye sure kami akan survey rumah di area melaka...hihihi...ok bubyee!!


aikk...tgk jek??like n follow lah skali ;)

Best Blogger Tips

2 comments:

  1. nampaknya..raya tahun nih x dpt lah merasa laksa lagiiiiii ...huhuhuuh jauh..

    ReplyDelete
  2. hahaha...alah..meh lah dtg s.alam...laksa spesel tau... ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...