aku demam...huhukkk



huhukk..dh skit tkak 4hr..azabnye rs..
nk telan air liur pn skit..help3...
dan pg td t'kluar lh hsil dr sakit tkak aku..pe lg..slsema,batuk n dmm... waaaaaaaaaaa!! dan2 msg boss ckp hr ni MC xpat nk g keje..
heheheee.. ada can aku dok b'gulung atas katil lg..
kihkihkih...tmbah plak pg nih ujan...
aduhhh..syokkkkkkkkkknyeeee tidoooooo ZZzzzzz..
hah..sesape yg rs2 nk dmm tu cpt2 lh korg mkn ubat biar xmlarat..
jgn jadik cm aku..tkut mkn ubat..opsss pcah rhsia..uhuhukk...
klu skit tkak ni antara ptua yg aku tau mnum air asam jawa,kumur2 ngan air garam,mnum air bunga kmbang semangkuk n etc..hahaha....
so di sbb kn aku dmm,dgn baik hatinye my luvly MIL pn wt kn
sup ayam spesel utk mnantu ksyagan dia nih...cececeehhh...
jgn jeles uuuu...bestnye sup ayam..terangkat...:))
oklh beb..air idung aku ni asyik nk meleleh jek...chow dlu ekk...tataaaaaaaaaa!!





aikk...tgk jek??like n follow lah skali ;)

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...