Saya Bakal Jadi Mama..

salam sume..wahh lama tul tak update blog nih..dah bersawang-sawang penuh labah-labah dah..hehee..emm sejak disahkan hamil ni aku memang malas nak bukak blog..tak tau nape..pe2 pun syukur alhamdulillah setelah 3tahun menunggu akhirnya aku disahkan hamil..sekarang kandungan aku baru masuk 16 minggu..sejak pregnant ni totally sume berubah..mood,selera makan, n sumelah..morning sickness yang paling aku tak tahan..bau-bauan yang selama ni aku suka terus jadi tak suka..idung aku ni jadi terlalu sensitif..hehe..mood pun kadang-kadang berubah-ubah..sian my hubby..sayangkan wife layankan aje perangai aku nih..hehe..tapi bila difikirkan balik nilah pengorbanan seorang ibukan..time ni baru aku tau camne arwah mak aku mengandungkan aku dulu...insaf rasa diri ni..banyak benda lagi aku kena belajar untuk persediaan menjadi seorang ibu lebih2 lagi ibu yang mithali..insyaAllah..barang-barang baby pun aku tak prepare ape-ape lagi..tunggulah bila kandungan dah masuk 6bulan baru g beli kot..sebab sekarang ni aku masih lagi pening bila pegi mana-mana terutama shopping complex yang ramai orang..kompom cepat pitam..huhu.. oh ye sekarang dah masuk bulan Rejab kan..lepas tu Syaaban n kemudian Ramadhan..pantasnya masa berlalu..abah aku pun dah hampir 8 bulan terlantar sakit..sedih je tiap kali balik kampung tengok abah..abah pun kadang-kadang dah jadi pelupa..tak berapa kenal orang..ramadhan n syawal tahun ni dah tak berapa nak meriah cam dulu lebih-lebih lagi keadaan abah yang tak sihat ni..pe2 pun aku sentiasa memohon doa agar abah sembuh seperti dulu.. Amin...


abah naik kerusi roda.. ;((


aikk...tgk jek??like n follow lah skali ;)

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...