Duk Kampung...

salam sume...minggu lepas aku dok kampung seminggu..best sangat..tenang jek..suasana yang damai je rasa..cewahh...tapi kadang-kadang penat melayan karenah anak buah aku..namanya Sarah..adoii cukup main nakal lagi..ada je perangai dia bikin panas..tambah plak baru je dapat adik baru..hehe..pe pn keletah dia memang menghiburkan..aku plak suka menyakat sampai dia menangis..hahahaha..
so layan lah gambar dia yang nakal kat bawah nih..

budak comel yang tersangatlah nakalllll...

tempat abang aku buat parang n sarung parang...sesape berminat leh tempah yeee...

kaki aku dah start membengkak...adoiiii....
 tempat aku snap gambar ni lah tempat aku lepak petang2..best je sebab berangin n sejuk je dok melepak kat sini..bulan depan aku balik kampung lagi untuk berpantang plak..hihihi...chowwww...

aikk...tgk jek??like n follow lah skali ;)

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...